20 Kasım 2014 Perşembe

SIFIR AYARINDA EŞARPLAR...

Şal takmaya başladığımdan beri eşarplar dolap bekliyorlar resmen. Sıfır ayarında olanları seçtim ve sizlere sunuyorum. 

 1. gri olan ve 4. mavi olan hiç kullanılmadı. Diğerleri de çok az. 6. yeşil olan biraz daha büyük boyutta...  5 şer  tl...


 ROSA PARK Düz renk eşarplar, hele bunlar yepisyeni. Çoğu geçen yıl alındı ve çok az kullanıldı. Üstteki hiç kullanılmadı. Tanesi 7.5 tl.


Kendinden desenli düz renk eşarplar... Güzel ve kalitelidirler... 5 tl...

 SATILDI
Yavru ağzı tonlarıda kenarları sulu çok şık bir eşarp,2-3 kez ancak  kullandım... 5 tl...

SATILDI
sadece bir kez taktığım kahve ve kenarları sulu çok şık ROSA PARK eşarp... 10 tl... 

2 yorum:

  1. hardal rengi ve en üstteki eşarbı çok beğendim yalnız onlar neden 7,5 tl de diğerleri 5 tl merak ettim.kusura bakmayın yeni kapandığım için eşarplardan pek anlamıyorum merak ettiğim için soruyorum aradaki farkı.

    özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hanım 5 tl olanlar saten eşarplar, diğerlerinin kumaşı daha farklı ve markası rosa park. Aldığım fiyatının altında. .

      Sil