6 Temmuz 2017 Perşembe

UZUN ZAMANDAN SONRA MERHABA... :)

Merhabalar herkese. Uzun zamandır bloğa bir şeyler eklememişim. Hazır tatildeyken burayı da bir düzenleyeyim dedim, malum her yerde olduğu gibi burada da temizlik şart. Yaklaşık 100'den fazla kayıt vardı. Ama dikkat ederseniz artık 5 tane kayıt var. Çünkü sattığım ürünlerin kayıtlarını sildim. Satmadığım, ama birilerine hediye ettiklerimi de sildim. Anlayacağınız tertemiz bir sayfa oldu. Bundan sonra yeni kıyafetler eklerim eklemem bilemiyorum, ama blogları canlı tutma taraftarıyım mümkün olduğunca. 

Ürünlerin çoğu hiç kullanılmamış ya da kullanıldığı anlaşılmayacak kadar yepisyeni... :) Yani çok ama çok az kullanmışım. Olur da ilgilenen olurda yukarıdaki mail adresine mesaj atabilir. Belki yeni bir şeyler de eklerim bilemiyorum. Bunlar belki de diktiğim, ama hiç giymediğim kıyafetler de olabilir. Bakalım görelim... :)

1 yorum:

  1. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil